kazuo kawasaki's official blog

03月28日
川崎和男のデザイン金言 Kazuo’s APHORISM as Design



03月28日 先勝(己未)

まず彼らは、
市場動向の数字説明から始めるのではなく、
なぜ、自分がこのアイディアから、
この商品を発想したのか、
その身近な理由から述べるに違いない。



『プレゼンテーションの極意』「口説き」、それは三位一体


tag: アイディア, 動向, 商品, 始める, 川崎和男のデザイン金言, 市場, 彼ら, 数字, 理由, 発想, 自分, 説明, 身近, 述べる


目次を見る

Comments are closed.


This entry was posted on 水曜日, 3月 28th, 2018 at 12:00 AM and is filed under APHORISM. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.